مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:452024-01-13سياسي

مردم توطئه های دشمنان را با حضور در انتخابات خنثی می کنند


مردم با حضور خود پای صندوق های رأی در انتخابات آتی، توطئه های همیشگی دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده، درجلسه معارفه مسئول  نمایندگی مرکز توانمندسازی نمایندگان و مدیران ایثارگر شهرستان بردسکن، اظهار کرد: دشمنان اسلام برای مقابله با خط ولایت، همیشه نقشه های شوم در سر دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت با الگو گرفتن از عاشورای حسینی مقابل جبهه کفر ایستاده، تأکید کرد: معادلات شوم رژیم صهیونیستی و در رأس آن آمریکا با طوفان الأقصی خنثی شد.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه تمام اقشار و بویژه  ایثارگران  و رزمندگان دوران دفاع مقدس نقش بسزایی را در بوجود آوردن شور انتخاباتی دارند، افزود: مردم نیز با حضور خود پای صندوق های رأی در انتخابات آتی، توطئه های همیشگی دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی خواهند کرد.

دهقان زاده مشارکت مردم در انتخابات را نشان دهنده پویایی و اقتدار نظام ذکر کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده زنده بودن، پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: انتخابات از اهمیت بالایی در نظام اسلامی برخوردار است و در شرایط حساس فعلی که کشور در جنگ ترکیبی و شناختی با دشمن قرار دارد، انتخابات امسال اهمیت دوچندان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم توطئه های دشمنان را با حضور در انتخابات خنثی می کنند

مردم توطئه های دشمنان را با حضور در انتخابات خنثی می کنند