مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 19:202024-01-04بين الملل

رهبر یمن: جنایت آمریکا و اسراییل بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند


جنایت آمریکا و اسراییل بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سید عبدالـملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن، از مردم این کشور خواست که فردا جمعه در تظاهراتهایی که برای حمایت از مردم فلسطین برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

الحوثی گریزی هم به جنایت آمریکا در دریای سرخ زد و گفت: آمریکا و اسراییل، با حمله به نیروی دریای ما در دریای سرخ، حماقت کردند، ولی این حمله جنایتکارانه، بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد که با نیروهای یمنی در دریای سرخ درگیر شده و 10 نظامی یمنی را به شهادت رسانده است.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن به دنبال بیانیه سنتکام تاکید کرده بود که آمریکا باید مسئولیت به شهادت رساندن نیروهای دریایی یمن را بپذیرد و اقداماتش مانع نیروهای یمنی برای عمل به وظیفه دینی و اخلاقیشان در قبال فلسطین نخواهد شد.

ارتش یمن در حمایت از مردم فلسطین پیشتر در بیانیه ای اعلام کرده بود که به هیچ کشتی اسراییلی و کشتی هایی که مقصد آن ها اراضی اشغالی فلسطین است، اجازه عبور از تنگه باب المندب و دریای سرخ را نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر یمن: جنایت آمریکا و اسراییل بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند

رهبر یمن: جنایت آمریکا و اسراییل بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند