مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 17:052024-01-14بين الملل

100 روز جنایت؛ 100 روز پایداری


حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد یکصدمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به حدود 24 هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر 75 ساله تأسیس خود ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: جنگ نابرابر غزه در حالی وارد یکصدمین روز خود شده که بمباران های مناطق مسکونی و مراکز درمانی و فرهنگی نوار غزه همچنان بی وقفه از سوی رژیم صهیونیستی ادامه دارد؛ اقدامی که نشان از ناتوانی و استیصال نظامی صهیونیست ها در مقابله با رزمندگان مقاومت دارد.

هرچند رژیم صهیونیستی در جنگ غزه فقط شهروندان غیرنظامی را به شهادت می رساند و به دنبال ویران کردن این منطقه با هدف کوچاندن فلسطینی ها می باشد، ولی مقاومت جانانه رزمندگان فلسطینی و همراهی حزب الله، گروه های مقاومت عراقی و رزمندگان یمنی با آنها باعث شده تا سران تل آویو درس های عبرت آموز و فراموش نشدنی از گروه های مقاومت منطقه کسب کنند، درس هایی که به کابوسی برای صهیونیست های اشغالگر تبدیل شده است.

سران تل آویو هیچگاه فکر نمی کردند که مردم و رزمندگان نوار غزه بتوانند اینگونه در مقابل حملات وحشیانه صهیونیست ها دوام بیاورند و هر روز مقاومتر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 روز جنایت؛ 100 روز پایداری

100 روز جنایت؛ 100 روز پایداری