مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:302024-01-20اقتصادي

افتتاح 10 پروژه آبرسانی در کرمان


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تا پایان امسال بیش از 10 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 2420 میلیارد ریال در استان کرمان به بهره برداری می رسد.

- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تا پایان امسال بیش از 10 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 2420 میلیارد ریال در استان کرمان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم امینی با تأکید بر سیاست دولت مبنی بر انتقال آب دریا و شیرین سازی آن برای مصارف شرب گفت: در کل کشور حدود 99.

9 درصد جمعیت شهری و حدود 87 درصد جمعیت روستایی زیر پوشش آب شرب بهداشتی قرار دارند و هم اکنون تعداد 105 پروژه آب شیرین کن با ظرفیت 672 هزار و 400 متر مکعب در شبانه روز در حال ساخت و بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور با اشاره به کمبود آب شرب در استان کرمان در خصوص اقدامات انجام شده اضافه کرد: آغاز طرح آبرسانی به شهر رفسنجان از خط آبرسانی از خلیج فارس و بهره برداری آن تا پایان سال جاری به میزان 5 میلیون مترمکعب در سال، آغاز طرح آبرسانی به شهر کرمان از خط آبرسانی از خلیج فارس و افتتاح آن در آینده نزدیک به میزان 25 میلیون مترمکعب در سال، آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهر رابر از سد شهیدان امیرتیموری به میزان 100 لیتر در ثانیه از طرح های در دست اقدام صنعت آب و فاضلاب کشور برای تامین آب شرب مورد نیاز است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 پروژه آبرسانی در کرمان

افتتاح 10 پروژه آبرسانی در کرمان