مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:102024-01-13سياسي

غزه و کرمان نقش آفرینی مردم در جنگ تمدن ها


اقدام هماهنگ ائتلاف صهیونیسم و تکفیری ها در سالگرد شهادت احیاگر جبهه مقاومت و طراحی یک اقدام مشترک برای انتقام گیری از مردم ایران به دلیل میزبانی از جبهه مقاومت، - مقاومت را وارد مرحله ای جدید کرده است.

فارس پلاس؛ عباس حاجی نجاری در یادداشتی نوشت: فاجعه تلخ شهادت جمع زیادی از هموطنان عزیزمان در کرمان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اگرچه بسیار سنگین و ناگوار بود، اما نشان داد که دشمنان اسلام و جبهه مقاومت از استمرار و پویایی راه و مکتب شهید سلیمانی که این روز ها در عرصه مواجهه یکپارچه این جبهه با استکبار جهانی و صهیونیسم تجلی بیشتری یافته است، به شدت نگران اند.

تصور آن ها این است که با انتقام شکست های میدانی خود از زائران مرقد سردار سلیمانی قادرند حرکت پرشتاب این جبهه را که آمران و عاملان این جنایت یعنی امریکا، رژیم صهیونیستی، گروهک های تکفیری و مرتجعان منطقه مستأصل کرده، مهار کنند.

همین نقش را این روز ها در غزه می توان دید، عرصه ای که مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر بمباران های وحشیانه صهیونیست ها و مبارزات فرزندانشان در سنگر های نظامی، امریکایی ها را مستأصل کرده وباردیگر وزیر خارجه خود را به منطقه فرستاده اند تا به فشار بر حکام منطقه، نقشه راهی برای رهانیدن صهیونیست ها از باتلاق غزه بیابند و با رقم زدن اتحادی دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غزه و کرمان نقش آفرینی مردم در جنگ تمدن ها

غزه و کرمان نقش آفرینی مردم در جنگ تمدن ها