مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:302023-12-30فرهنگي

تدارکی دوباره برای «قصه ترانه های ماندگار» و چند داستان دیگر


آزیتا موگویی تهیه کننده کنسرت نمایش «قصه ترانه های ماندگار» از دو اجرای سعدآباد و تالار وحدت، تفاوت ها، نقاط ضعف و قدرت و احتمال تکرار این کنسرت نمایش در شهرستان ها و خارج از کشور گفت.

- تدارکی دوباره برای قصه ترانه های ماندگار و چند داستان دیگر آزیتا موگویی تهیه کننده کنسرت نمایش قصه ترانه های ماندگار از دو اجرای سعدآباد و تالار وحدت، تفاوت ها، نقاط ضعف و قدرت و احتمال تکرار این کنسرت نمایش در شهرستان ها و خارج از کشور گفت.

آزیتا موگویی تهیه کننده کنسرت نمایش قصه ترانه های ماندگار در گفت وگو با ایسنا درباره این کنسرت نمایش گفت: چند ماه پیش یک فرصت اجرای نمایش در کاخ سعدآباد فراهم شد و من حدود 20 روز فکر می کردم که چه متن و چه فضایی را ایجاد کنیم که مناسب لوکیشن سعدآباد باشد و همچنین به شکل شهودی احساسم این بود که ما باید به سمت یک کاری برویم که علاوه بر اینکه موسیقی عنصر مهمی در آن باشد، حتما نوستالژی در آن وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: نوستالژی مهم ترین مسئله ای بود که فکر می کردم برگ برنده ما در این کار خواهد شد؛ بنابراین سعی کردیم که هم در اسم نمایش که ترانه های ماندگار است و خود به خود این حس نوستالژی را در نام گذاری تقویت می کند و همچنین در نحوه اجرا، قصه ها و اپیزودیک بودن کار را اعمال کنیم و من مطمئن بودم که کیفیت احو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارکی دوباره برای «قصه ترانه های ماندگار» و چند داستان دیگر

تدارکی دوباره برای «قصه ترانه های ماندگار» و چند داستان دیگر