مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:502024-01-13پزشكي

نیازمند همراهی خیران برای پیشبرد پروژه های اولویت دار سلامت هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار همکاری بیش از پیش شورای عالی خیریه استان فارس با این دانشگاه در پیشبرد پروژه های اولویت دار سلامت شد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار همکاری بیش از پیش شورای عالی خیریه استان فارس با این دانشگاه در پیشبرد پروژه های اولویت دار سلامت شد.

سیدوحید حسینی امروز، 23 دی در نشست هم اندیشی با اعضای شورای عالی خیریه استان فارس با اشاره به عملکرد شورای عالی خیریه استان گفت: اقدامات خیرین دلسوز فارس در حوزه سلامت، به عنوان الگو در کشور معرفی شده است.

وی با اشاره به درخشش خیرین حوزه سلامت فارس در کشور افزود: خیرین، در زمینه ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی درمانی استان نقش اساسی ایفا می کنند و این امر از افتخارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استان فارس است.

حسینی با بیان توانمندی های بالای خیرین استان فارس اظهار کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قدردان تلاش بی وقفه خیرین است و با توجه به توانمندی شیراز در حوزه پزشکی کشور و منطقه، خواستار همکاری بیش از پیش شورای عالی خیریه استان با دانشگاه در پیشبرد پروژه های اولویت دار سلامت هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: با تلاش مسئولان دانشگاه از گذشته تاکنون و همراهی خیرین سلامت، 25 درصد از خوابگاه های دانشجویان متاهل در سطح دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند همراهی خیران برای پیشبرد پروژه های اولویت دار سلامت هستیم

نیازمند همراهی خیران برای پیشبرد پروژه های اولویت دار سلامت هستیم