مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 07:252024-01-19سياسي

مردم سربیشه هم مرزبانان سرحدات و هم مرزبانان علمی و فرهنگی


معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شهرت سربیشه به دیار ایمان و اندیشه و مهد پدران علم گفت: در حقیقت سربیشه ای ها هم مرزبانان سرحدات شرق کشور و هم مرزبانان عرصه علم و فرهنگ هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سربیشه، محمدرضا لکزای، فرماندار سربیشه شامگاه گذشته در برنامه فرهنگی اجتماعی شهر سربسشه ویژه نکوداشت روز شهرستان که با حضور معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی همراه بود اظهار داشت: زنده نگهدداشتن یاد و خاطره شهدا، ایجاد نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان از عمده اهداف برگزاری مراسمات مکوداشت روز شهرستان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این شهرستان به دیار ایمان و اندیشه مشهور و معروف است، ادامه داد: شهرستان سربیشه مهد معادن، روستاهای گردشگری، پدران علم و .

است که از جمله آنها می توان به پرفسور بلالی مود، پرفسور معتمدنژاد و پرفسور صباغ زاده اشاره کرد.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به اینکه رویکرد دولت مردمی بودن، عمل گرایی و محرومیت زدایی است، تصریح کرد: اتفاقات بزرگی در حوزه های مختلف این شهرستان طی دو سال دولت دکتر رییسی رقم خورده است.

 لکزایی از وجود 3 هزار کیلومتر راه که 900 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 100 کیلومتر نیز راه روستایی است خبر داد و افزود: 870 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سربیشه هم مرزبانان سرحدات و هم مرزبانان علمی و فرهنگی

مردم سربیشه هم مرزبانان سرحدات و هم مرزبانان علمی و فرهنگی