مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:402024-01-08پزشكي

ارایه خدمات کاروان سلامت به 159 هزار نفر در مناطق محروم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و کمک به امر بهبود و ارتقا سطح سلامت افراد و اقشار کمتر برخوردار، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر و کمک به امر بهبود و ارتقا سطح سلامت افراد و اقشار کمتر برخوردار، کاروان های سلامت جمعیت هلال احمر در 9 ماه نخست سال جاری به مناطق جامعه هدف سراسر کشور اعزام شده است.

سلیمی افزود: این برنامه سلامت محور در قالب تشکیل و اعزام تیم های درمانی و با مشارکت فعال و داوطلبانه پزشکان عمومی و متخصص در زمینه های مختلف از جمله قلب و عروق، عفونی، کودکان، زنان و زایمان، چشم پزشکی، دندانپزشکی و… به همراه ارائه خدمات پرستاری، پیراپزشکی، توانبخشی و… به اقشار کم بضاعت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: با برگزاری این کاروان ها، 159 هزار و 843 نفر از خدمات درمانی و دارویی رایگان بهره مند شدند.

رییس سازمان داوطلبان ادامه داد: در حاشیه برگزاری کاروان های سلامت طی این مدت و در راستای طرح های معیشتی این سازمان، 21 هزار و 627 بسته غذایی و بهداشتی در بین خانواده های کمتر برخوردار روستا ها و مناطق محروم توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمات کاروان سلامت به 159 هزار نفر در مناطق محروم

ارایه خدمات کاروان سلامت به 159 هزار نفر در مناطق محروم