مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:202024-01-20بين الملل

از میانجی گری تا دوبه هم زنی


با نگاهی به اخبار، تفاسیر و تحلیل ها، نوع مواضع کشورها در برابر این رخداد را به طور کلی می توان در دو دسته خلاصه کرد؛ طرف هایی که با میانجی گری سعی در مدیریت اوضاع و کاهش تنش داشتند و آن هایی که با سوءاستفاده و دمیدن در آتش، - نگاهی به موضع گیری طرف های خارجی در موضوع ایران و پاکستان از میانجی گری تا دوبه هم زنی با نگاهی به اخبار، تفاسیر و تحلیل ها، نوع مواضع کشورها در برابر این رخداد را به طور کلی می توان در دو دسته خلاصه کرد؛ طرف هایی که با میانجی گری سعی در مدیریت اوضاع و کاهش تنش داشتند و آن هایی که با سوءاستفاده و دمیدن در آتش، به دنبال تحقق اهدف پشت پرده خود بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قدس نوشت: ماهی گیری بایدن! قطعاً واکنش واشنگتن به اتفاقات اخیر در دسته دوم جای می گیرد.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تلاش برای بهره برداری از شرایط پیش آمده، با هدف فشار بر تهران در اظهاراتی عجیب گفت: حملات متقابل میان ایران و پاکستان نشان می دهد تهران مورد قبول هیچ کس در منطقه نیست ! در پی آن، کاخ سفید با صدور بیانیه ای مدعی شد: حمله ایران نمونه دیگر رفتار بی ثبات کننده این کشور در منطقه است.

کاخ سفید همچنین اعلام کرد: نمی خواهیم تهران به سلاح هسته ای دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از میانجی گری تا دوبه هم زنی

از میانجی گری تا دوبه هم زنی