مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 18:252024-01-01سياسي

بانوان در مشارکت افزایی انتخابات نقش پررنگی دارند


فرماندار شهرستان بردسکن با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در جامعه گفت: نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان و دیدار رابطین بانوان ادارات، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن اظهار کرد: زنان نقش اساسی و به سزایی در اطلاع رسانی، برگزاری انتخابات و حضور در پای صندوق های رأی دارند.

دهقان زاده با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان مشارکتی فعال در عرصه های مختلف داشته اند، افزود: بانوان در دفاع از ولایت، رهبری، انقلاب، همراهی با دولت و حضور در مراسم و اجتماعات سیاسی، مذهبی و ملی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده اند.

وی با تاکید بر مهم بودن انتخابات پیش رو افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم ترین مساله انتخابات است رأی مردم، رأی به نظام، انقلاب و آرمان های امام و شهدا است و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می کند.

فرماندار شهرستان بردسکن با بیان اینکه برای حضور حداکثری در انتخابات بانوان در جامعه و خانواده مهم هستند، گفت: نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان در مشارکت افزایی انتخابات نقش پررنگی دارند

بانوان در مشارکت افزایی انتخابات نقش پررنگی دارند