مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:252023-12-25بين الملل

فون درلاین، «بانوی نسل کشی»


یکی از قانون گذاران ایرلندی پارلمان اروپا از مواضع جانبدارانه رییس کمیسیون اروپا در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه انتقاد کرده و او را «بانوی نسل کشی» نامید.

- یکی از قانون گذاران ایرلندی پارلمان اروپا از مواضع جانبدارانه رییس کمیسیون اروپا در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه انتقاد کرده و او را بانوی نسل کشی نامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلر دالی نماینده ایرلندی پارلمان اروپا، اورزولا فون درلاین رییس کمیسیون اروپا را به دلیل اتخاذ مواضع اتحادیه اروپا درباره عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه، بانوی نسل کشی نامید.

شبکه راشا تودی در این باره گزارش کرد: دالی همچنین گفت که اتحادیه اروپا بر خلاف پایبندی ادعایی اش نسبت به دموکراسی، در صورت مغایرت خواست مردم با دستور کار خود، آن را نادیده می گیرد.

دالی که یک سیاست مدار چپ گرای ایرلندی است، گفت که فون درلاین بدون یک رای از سوی شهروندان به قدرت رسیده است.

او در ادامه، رییس کمیسیون اروپا را به از راه رسیدن و لغو کردن سیاست خارجی دولت های منتخب و تشویق کردن یک رژیم آپارتاید بی رحم در ماه های گذشته متهم کرد که به گفته او، آن را دموکراسی پویا می نامد.

این سیاست مدار ایرلندی در ادامه گفت: فکر می کنم با وجود حامیان این چنینی دموکراسی، حرف من حرف بسیاری از شهروندان اروپایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فون درلاین، «بانوی نسل کشی»

فون درلاین، «بانوی نسل کشی»