مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:152024-01-08سياسي

امام جمعه بهمیی: آقای رییس جمهور؛ طرح آبرسانی لیکک به دستور جدید شما نیاز دارد


یاز است برای تحقق قول رییس جمهور که در سفرشان به شهرستان بهمیی به این مردم دادند و تاکید بر تسریع پروژه کردند دستورات و عنایات لازم از تهران مجددا صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ امام جمعه و فرماندار، دبیر ستاد امر به معروف، مدیر آب منطقه ای و معاون عمرانی فرماندار و بخشدار سراسیاب از آخرین وضعیت پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمیی بازدید کردند.

امام جمعه شهرستان بهمیی در حاشیه بازدید این پروژه در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: آنچه در میدان مشاهده شد کار و تلاش و سعی مسئولان بر این است که در نزدیکترین زمان ممکن این طرح به بهره برداری برسد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: حقیقت این است که این دولت در این دو سال به اندازه 10 سال گذشته کار کرد و به این خواسته و مطالبه مردم توجه و این پروژه از اولویت های وزارت نیرو و استاندار و مدیرعامل آب منطقه ای است و در چند جبهه همزمان کار می شود.

صلواتی افزود: تلاش صورت می گیرد تمام امکانات و تجهیزات و وسایل از قبیل لوله و پمپ ها و سایر تجهیزات خریداری شده و بعضا در محل کار موجود هستند هم زمان که لوله های خریداری شده به محل کار انتقال پیدا می کنند و قراردادهای لازم با پیمانکاران مختلف انجام شده همزمان برق رسانی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بهمیی: آقای رییس جمهور؛ طرح آبرسانی لیکک به دستور جدید شما نیاز دارد

امام جمعه بهمیی: آقای رییس جمهور؛ طرح آبرسانی لیکک به دستور جدید شما نیاز دارد