مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:252024-01-17بين الملل

یمن در خط مقدم تقابل جهان اسلام با استکبار


شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه با قدردانی از انصارالله یمن، دولت و ملت این کشور را در خط مقدم تقابل امت اسلامی با استکبار خواند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: حمله آمریکایی-انگلیسی به یمن را از هر سو بنگری به نفع محور مقاومت تمام می شود؛ چه اینکه افکار عمومی جهان عرب بیشتر حامی مقاومت خواهد شد، یمنی ها تابوی شلیک به سمت ناو آمریکایی را می شکنند و دریای سرخ ناامن تر خواهد شد، ایران و محور مقاومت نشان داده اند در هر بحرانی یک قدم به جلوتر می رود.

 نیویورک تایمز به نقل از مقام های آمریکایی گزارش کرد، یافتن اهدافی برای حملات روز جمعه و شنبه در یمن دشوارتر از چیزی بود که واشنگتن فکر می کرد.

طبق این گزارش، حملات هوایی پنج شنبه و جمعه به رهبری آمریکا علیه سایت هایی در یمن که در کنترل انصارالله هستند، حدود 90 درصد از اهداف مورد حمله را تخریب یا منهدم، اما این گروه حدود سه چهارم توانایی خود را در شلیک موشک ها و پهپادها به کشتی های در حال عبور حفظ کرد.

مقام های آمریکایی گفتند، بسیاری از قابلیت های نظامی و تهاجمی ارتش یمن پس از حملات هوایی آمریکا و انگلیس دست نخورده باقی مانده است.

این مقام ها در توضیح دشوار بودن شناسایی اهداف نظامی در یمن گفتند: سال ها غفلت سازمان های جاسوسی آمریکا و متحدانش از جنبش مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن در خط مقدم تقابل جهان اسلام با استکبار

یمن در خط مقدم تقابل جهان اسلام با استکبار