مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:202023-12-23سياسي

سرعت بخشی به اجرای طرح های زیرساختی و خدماتی در شهرستان ها


استاندار یزد با اشاره به عزم جدی جهت حل مسائل موجود در شهرستان های استان، گفت: پیرو سفرهای شهرستانی، نشست های بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات برگزار و تصمیمات لازم جهت تسهیل در اجرای آن ها اخذ می شود.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به عزم جدی جهت حل مسائل موجود در شهرستان های استان، گفت: پیرو سفرهای شهرستانی، نشست های بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات برگزار و تصمیمات لازم جهت تسهیل در اجرای آن ها اخذ می شود.

مهران فاطمی در نشست های تخصصی پیگیری مصوبات سفر به شهرستان های مهریز، خاتم، مروست و ابرکوه با اشاره به پیگیری وضعیت اجرای مصوبات سفر به مهریز، در جریان نشست تخصصی با مسئولین این شهرستان اظهار کرد: یکی از محورهای مورد پیگیری در این نشست، مسائل مربوط به ایجاد ایستگاه ایست و بازرسی شهید مدنی در محل جدید بود.

فاطمی یکی از بزرگترین مسائل مربوط به این طرح را قرارگیری در محدوده محیط زیست دانست و خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای عالی محیط زیست، اراضی این طرح از محدوده محیط زیست جدا و در اختیار مجموعه فراجا قرار می گیرد.

استاندار با بیان این که طرح مذکور در بودجه دارای کد و ردیف مشخص است، افزود: پیگیری های لازم به منظور ایجاد ایستگاه جدید و انتقال ایستگاه قبلی به این محل، با جدیت صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت بخشی به اجرای طرح های زیرساختی و خدماتی در شهرستان ها

سرعت بخشی به اجرای طرح های زیرساختی و خدماتی در شهرستان ها