مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:152023-12-26سياسي

اصول اصلی آیین نامه دولت در انتخابات، منویات رهبری است


استاندار فارس با اشاره به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: اصول اصلی آیین نامه اجرایی دولت سیزدهم، بیانات معظم له است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: اصول اصلی آیین نامه اجرایی دولت سیزدهم، بیانات معظم له است.

محمدهادی ایمانیه امروز، 5 دی ماه در نشست تخصصی روابط عمومی پویا، زمینه ساز انتخابات مطلوب گفت: وظایف روابط عمومی ها در انتخابات پیش رو جدی و تاثیرگذار است و می تواند بسیاری از توطئه های دشمنان را نقش برآب کند.

ایمانیه بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و افزود: باید هر خبر خوب و امیدبخش را سریعاً به مردم اطلاع رسانی کرد تا امیدآفرینی در جامعه ایجاد شود.

استاندار فارس با اشاره به نقش روابط عمومی ها در این عرصه اظهار کرد: روابط عمومی ها می توانند مشکلات واقعی مردم را به مدیران منتقل کنند تا برنامه ریزی ها بر اساس اولویت بندی اصلی مردم و جامعه باشد.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی ها با بیان هنرمندانه امیدآفرینی واقعی انجام داده و خبرهای خوب را به مردم منتقل کنند، افزود: شبکه سازی روابط عمومی ها امر مهمی است که باید به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول اصلی آیین نامه دولت در انتخابات، منویات رهبری است

اصول اصلی آیین نامه دولت در انتخابات، منویات رهبری است