مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:052024-01-14اجتماعي

بارش برف و باران در جاده های 11 استان کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برخی استان ها همچون گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برخی استان ها همچون گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران نیز طی امروز 24 دی با بارش باران و برف، مه گرفتگی و در مناطق کوهستانی با کولاک برف و احتمال بهمن همراه است.

این بارندگی ها می توانند در محور های مواصلاتی که بین استان های اردبیل، گیلان، شمال آذربایجان شرقی، جنوب غرب استان آذربایجان غربی قرار دارند مشکلاتی از جمله اختلال در ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش دید، بهمن، کولاک برف، انسداد محور های مواصلاتی به ویژه در مناطق سردسیر و اختلال در انتقال نهاده های انرژی از جمله برق و گاز ایجاد کنند.

در این بین مناطق جنوب غرب استان آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان بارش برف شدیدتر و سنگین تری را تجربه خواهند کرد بنابراین مردم برای عبور از این مناطق باید تجهیزات کافی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

همچنین دوشنبه در شمال غرب، دامنه های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب کشور افزایش ابر، وزش باد و بارش های پراکنده انتظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف و باران در جاده های 11 استان کشور

بارش برف و باران در جاده های 11 استان کشور