مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:502024-01-20اقتصادي

نبود خدمات رفاهی برای 800 خانوار شهرک امام رضا(ع) در اقلید


مطالبه 800 خانوار ساکن در مسکن مهر اقلید برای ارائه خدمات رفاهی بهتر و بیشتر برای اهالی این شهرک با حضور مسئولان بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید،ساکنین سایت 50 هکتاری مسکن مهر اقلید،تحت عنوان شهرک امام رضا(ع) که از سال 1386 استارت آن زده شد و هم اکنون نزدیک به 800واحد آن تکمیل شده، با مشکلات متعدد رفاهی مواجه هستند.

ایجاد فضای سبز،از برنامه های سال آینده شهرداری اقلید یکی از مطالبات مردم این شهرک، عدم وجود مرکز تفریحی و فضای سبز در این منطقه می باشد که شهردار اقلید در پاسخ به این مهم گفت:  ایجاد فضای سبز و مرکز تفریحی به عهده اداره راه و شهرسازی می باشد و شهرداری اقلید هیچگونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.

زارع در ادامه با بیان اینکه مسکن مهر اقلید هنوز به مدیریت شهری تحویل داده نشده اظهار داشت: یکی از برنامه ها و چشم انداز های مجموعه شهرداری،ایجاد فضای سبز و ساماندهی بولوار های شهرک می باشد.

با اعلام مسئولین اداره ورزش و جوانان اقلید،شرایط آب و هوایی شهرستان اقلید سبب شده تا ادامه کار و تکمیل پروژه های این شهرستان به سال آینده موکول شود.

عدم راه اندازی فضای آموزشی با وجود ساختمان مدرسه سال گذشته ساختمان مدرسه مسکن مهر به سازمان نوسازی مدارس استان فارس تحویل داده شد و پیش بینی می شد در سال تحصیلی فعلی این مدرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود خدمات رفاهی برای 800 خانوار شهرک امام رضا(ع) در اقلید

نبود خدمات رفاهی برای 800 خانوار شهرک امام رضا(ع) در اقلید