مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:452024-01-13اقتصادي

شیرخشک های وارداتی روی دست سازمان غذا و دارو ماند؟


مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان گفت: سازمان غذا و دارو به محض کم شدن شیرخشک در بازار به دنبال واردات است و هم اکنون شیرخشک های وارداتی روی دستش مانده است! والدین از شیرخشک های وارداتی استقبال نمی کنند و ترجیح می دهند شیرخشک قبلی را مصرف کنند.

- سید هادی احمدی مدیر روابط عمومی انجمن دارؤسازان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: تولید شیرخشک در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است؛ مشکل تولید شیرخشک موقتاً حل شده است اما ما درحال حاضر مشکل عرضه داریم به این صورت که سازمان غذا و دارو می گوید مابه التفاوت ارزی را بیمه سلامت باید پرداخت کند در مقابل بیمه سلامت هم گفته است که تاکنون در این خصوص صحبتی نشده است و ساز و کار آن مشخص نشده است.

احمدب ادامه داد: درحال حاضر شیرخشکی که به مردم فروخته می شود، 40 درصد افزایش قیمت داشته است که بیمه سلامت باید آن را به داروخانه پرداخت کند این در حالیست که گفته می شود هیچ سازوکاری برای این پرداخت وجود ندارد؛ با گذشت دو ماه از این طرح، بیمه سلامت هنوز هیچ مبلغی به داروخانه ها پرداخت نکرده است.

وی افزود: خرید شیر خشک با مبلغ نقدی یا 15 روزه است به این صورت که ما باید شیرخشک را از شرکت های تأمین کننده به صورت نقدی یا 15 روزه تهیه کنیم اما اینکه چه زمانی پولش را پرداخت کنند مشخص نیست بنابراین بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرخشک های وارداتی روی دست سازمان غذا و دارو ماند؟

شیرخشک های وارداتی روی دست سازمان غذا و دارو ماند؟