مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:252024-01-13بين الملل

استقبال سناتور جمهوری خواه ارشد آمریکا از حمله به یمن


سناتور ارشد جمهوری خواه آمریکایی حملات تحت رهبری آمریکا به نیروهای ارتش یمن را تحسین کرده و از تداوم این حملات حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ، میچ مک کانل رهبر اکثریت سنای آمریکا در موضع گیری از حملات هوایی و دریایی ایالات متحده آمریکا و پنج متحد دیگرش علیه ارتش یمن در جریان تلافی حملات ارتش این کشور به کشتی های رژیم صهیونیستی و یا مرتبط با این رژیم در دریای سرخ استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهیل مک کانل این هفته هشدار داده بود که ایالات متحده آمریکا با بزرگترین تهدید امنیت ملی از زمان فرو ریختن دیوار برلین مواجه است و از جو بایدن رییس جمهور این کشور به این دلیل که برای مقابله با تهاجمات روسیه علیه اوکراین سرعت عمل ندارد، انتقاد کرده بود.

با این حال، مک کانل به عنوان رهبر حزب جمهوری خواه در سنا با اقدام دولت بایدن برای حمله به هواپیماهای بدون سرنشین، موشکی ارتش یمن جهت پاسخ به حملات علیه کشتی های نیروی دریایی ایالات متحده و کشتی های تجاری در مسیر دریای سرخ به عنوان یک مسیر حیاتی از منظر تجاری حمایت کرد.

مک کانل در این رابطه عنوان کرده است:  از عملیات ایالات متحده و متحدانش علیه تروریست های حوثی مورد حمایت ایران که مسوول برهم زدن خشونت آمیز تجارت بین المللی در دریای سرخ و حمله به کشتی های آمریکایی هستند، است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سناتور جمهوری خواه ارشد آمریکا از حمله به یمن

استقبال سناتور جمهوری خواه ارشد آمریکا از حمله به یمن