مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:352024-01-01ورزشي

دومین کنگره زنان تاثیرگذار در گلستان برگزار می شود


مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان از برگزاری دومین کنگره زنان تاثیرگذار گلستان در روز چهارشنبه، 13 دی ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد گرگان خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان از برگزاری دومین کنگره زنان تاثیرگذار گلستان در روز چهارشنبه، 13 دی ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه آزاد گرگان خبر داد.

آزاده رجبی امروز (دوشنبه، 11 دی ماه) در نشستی خبری، شعار امسال هفته زن را اینجا سرزمین شیرزنان است، قهرمان! اعلام و اظهار کرد: در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر در استان گلستان، امسال 2544 برنامه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و لزوم الگو قرار دادن منش این بانوی بزرگوار در تمام عرصه های زندگی، بیان کرد: برپایی کنگره زنان تاثیرگذار، دیدار با مادران شهدا، برگزاری جشنی برای مادر، کارگاه های آموزشی، نمایشگاه، مراسم تجلیل از زنان برتر و فعالیت های ورزشی ویژه زنان از جمله این برنامه هاست.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان برپایی دومین کنگره زنان تاثیرگذار را مهم ترین برنامه این هفته دانست و گفت: تاکنون برای شرکت در این کنگره 624 نفر ثبت نام کرده ند که در هشت حوزه بررسی و به عنوان الگو معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره زنان تاثیرگذار در گلستان برگزار می شود

دومین کنگره زنان تاثیرگذار در گلستان برگزار می شود