مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:112024-01-16اقتصادي

تولید نفت خام به 3 میلیون و 400 هزار بشکه رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، اظهار داشت: این شرکت به عنوان یک شرکت عملیاتی تخصصی و حرفه ای در حوزه دریا ذخیره سازی و صادرات نفت خام کشور و میعانات گازی در 5 منطقه عملیاتی گسترده شده است.

وی افزود: بزرگترین منطقه عملیاتی این شرکت پایانه نفتی خارگ است و بیش از 95 درصد از صادرات نفت خام کشور در این پایانه انجام می شود.

این مقام مسؤول عنوان کرد: پایانه میدان گازی منطقه پارس جنوبی دومین پایانه شرکت ملی نفت ایران است که در 2 حوزه دریا و خشکی فعالیت کرده و عملیات صادرات میعانات گازی کلیه فازهای عسلویه را از طریق سایت های 1 و 2 در کنگان و عسلویه انجام می دهد.

غریبی گفت: صادرات زمینی در این منطقه عملیاتی بر عهده شرکت ملی نفت ایران است و عملیات انتقال میعانات گازی با روزانه 420 هزار بشکه به پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بندرعباس انجام می شود.

همچنین عملیات انتقال خوراک به پالایشگاه های بزرگ مانند اصفهان و سایر پتروپالایش های کشور از طریق تانکرهای زمینی انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، سومین پایانه نفتی این شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: عملیات جهت صادرات فرآورده های نفتی پالایشگاه ها در بندر مجیدیه ماهشهر انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت خام به 3 میلیون و 400 هزار بشکه رسید

تولید نفت خام به 3 میلیون و 400 هزار بشکه رسید