مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:262024-01-03سياسي

حاج قاسم رزمنده ای تمام عیار بود


رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، سردار شهید سلیمانی را رزمنده ای تمام عیار معرفی کرد که نه تنها در دانش نظامی بی نظیر بود، بلکه در عرصه سیاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی مقاومت و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد .

  رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و مقاومت، یاد و خاطره همه شهدای عزیز که با اهدای خونشان زمینه بصیرت افزایی را برای ملت فهیم ایران و دیگر ملل مسلمان و یکتاپرست عالم فراهم کرده را گرامی داشت.

وی گفت: مستضعفان عالم چشم امید به این نظام مقدس بسته اند تا رهایی از چنگال استکبار جهانی را به خواست خداوند متعال رقم بزنند.

صحرایی در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت را به تعبیر رهبر معظم انقلاب، به سان قطب نمایی معرفی کرد که مسیر یک رزمنده ی راه حق را مشخص می کند.

وی همچنین بصیرت را عامل بسیار مهم هدایت ملت بزرگ ایران در حوادثی همچون 13 آبان، 9 دی و … دانست و افزود: مؤلفه بصیرت همان سلاحی است که ناخدای کشتی این انقلاب، به واسطه ی آن؛ کشتی را به ساحل مقصود هدایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم رزمنده ای تمام عیار بود

حاج قاسم رزمنده ای تمام عیار بود