مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:302023-12-30سياسي

9 دی، منجر به بیمه شدن انقلاب شد


مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه 9 دی انقلاب را بیمه کرده است، گفت: تاثیر 9 دی در تاریخ انقلاب به مانند 15 خرداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا مقدم فر، مشاور عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین بزرگداشت 9 دی که در امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضی اظهار کرد: این شهید متعلق به مردم زنجان است چرا که وی در این دیار زندگی کرد و تشکیل خانواده داد.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گذشت 14 سال از 9 دی 1388 اشاره و تصریح کرد: 400 سال هم که بگذرد باید دور هم جمع شده و این روز را یادآوری کنیم.

وی انقلاب را مرهون 9 دی به مانند 15 خرداد در تضمین انقلاب دانست، افزود: این روز در واقع نظام را به بیمه کرده است.

مقدم فر با تأکید بر اینکه فتنه 1388 بزرگ تر از همه فتنه های بعد از انقلاب حتی جنگ بود، گفت: فتنه 1388 به سبک و سیاق انقلاب های مخملی دیگر کشورها طراحی شده بود و با جذب بخشی از بزرگان همراه انقلاب و ناآگاهی نسل جدید با اسم رمز تقلب در انتخابات عملیاتی شد.

مقدم فر تاکید کرد: دشمن در فتنه 88 تقریباً اطمینان داشت که تجربه موفق انقلاب های رنگی که آمریکا را تبدیل به کدخدای جهان کرد در ایران هم موفق خواهد بود چرا که بخشی از همراهان بزرگ انقلاب در اردوگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی، منجر به بیمه شدن انقلاب شد

9 دی، منجر به بیمه شدن انقلاب شد