مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:202024-01-17بين الملل

5 نکته درباره جلسات دیوان بین المللی دادگستری علیه رژیم صهیونیستی


جلسات دیوان بین المللی دادگستری در لاهه، پنجشنبه و جمعه گذشته، رویدادی تاریخی برای فلسطینی ها، اعراب و حامیان آرمان فلسطین در سراسر جهان و همچنین برای رژیم صهیونیستی بود که برای اولین بار در برابر این دادگاه با اتهام نسل کشی در غزه و به لطف شکایتی که .

- جلسات دیوان بین المللی دادگستری در لاهه، پنجشنبه و جمعه گذشته، رویدادی تاریخی برای فلسطینی ها، اعراب و حامیان آرمان فلسطین در سراسر جهان و همچنین برای رژیم صهیونیستی بود که برای اولین بار در برابر این دادگاه با اتهام نسل کشی در غزه و به لطف شکایتی که آفریقای جنوبی به دادگاه ارائه کرد، حاضر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای بسیاری گام برداشته شده توسط آفریقای جنوبی نشان دهنده آزمونی برای جهان و نهادهای بین المللی آن برای توقف جنگ مداوم نسل کشی در غزه و امکان پایبندی به کنوانسیون ها و معاهدات بین المللی درباره فلسطین است.

ازدحام و سروصدا در ورودی دیوان بین المللی دادگستری ورودی کاخ صلح که نام ساختمان دیوان بین المللی دادگستری است که شامل دادگاه دائمی داوری، آکادمی حقوق بین الملل لاهه و کتابخانه جامع کاخ صلح است، پنجشنبه و جمعه گذشته به رغم وجود آرامش در اطراف محله های دادگاه و به طور کلی شهر پر سر و صدا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نکته درباره جلسات دیوان بین المللی دادگستری علیه رژیم صهیونیستی

5 نکته درباره جلسات دیوان بین المللی دادگستری علیه رژیم صهیونیستی