مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 08:452023-12-28دانش

جنبش عدالت خواه: به جای زبان تهدید و بولدوزر منطق خود را به بحث بگذارید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه ای خطاب به رییس دانشگاه الزهرا (س) برای گفت و گو و پاسخ گویی پیرامون مسائل اراضی ده ونک، - جنبش عدالت خواه: به جای زبان تهدید و بولدوزر منطق خود را به بحث بگذارید! جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه ای خطاب به رییس دانشگاه الزهرا (س) برای گفت و گو و پاسخ گویی پیرامون مسائل اراضی ده ونک، از مسئولین این دانشگاه دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جنبش عدالت خواه دانشجویی در نامه ای خطاب به رییس دانشگاه الزهرا (س) برای گفت و گو و پاسخ گویی پیرامون مسائل اراضی ده ونک، از مسئولین این دانشگاه دعوت کرد.

خانم دکتر زهرا ناظم بکاییریاست محترم دانشگاه الزهرا (س)سلام علیکمهمانطور که مستحضرید دانشگاه الزهرا (س) از سال 1381، بر اساس مصوبه هیئت وزیران، مدعی تملک بخشی از اراضی خیابان کارخانه در مجاورت این دانشگاه است.

از سویی به دلایل متعدد، از جمله سال ها سکونت بیش از هشتاد خانوار در این اراضی، ادعای مالکیت آن ها بر اساس اسناد موجود و رد نشدن این ادعا از سوی برخی مقامات رسمی در دو دولت مختلف، زمینه اختلاف و تنش میان دانشگاه و اهالی ده ونک فعال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش عدالت خواه: به جای زبان تهدید و بولدوزر منطق خود را به بحث بگذارید!

جنبش عدالت خواه: به جای زبان تهدید و بولدوزر منطق خود را به بحث بگذارید!