مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:102023-12-26سياسي

محکومیت ترور شهید موسوی توسط کفن پوشان در تجمع دانشجویی و مردمی در تهران


جمعی از دانشجویان شب گذشته در اعتراض به اقدام صهیونیست ها در به شهادت رساندن سردار موسوی در میدان پاستور تجمع کردند و با سردادن شعارهایی خواستار انتقام از عاملان شهادت سردار موسوی شدند.

- جمعی از دانشجویان شب گذشته در اعتراض به اقدام صهیونیست ها در به شهادت رساندن سردار موسوی در میدان پاستور تجمع کردند و با سردادن شعارهایی خواستار انتقام از عاملان شهادت سردار موسوی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعی از دانشجویان تهران شب گذشته در واکنش به شهادت سردار شهید رضی موسوی و مطالبه انتقام از رژیم صهیونیستی در میدان پاستور تجمع کردند.

در این تجمع مردمی- دانشجویی، دانشجویان با در دست داشتن پلاک هایی ضمن اعلام محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر می دادند.

همچنین در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعارهای این همه لشکر آمده، به جنگ صهیون آمده و مقاومت، تسلیت تسلیت ، جمهوری اسلامی انتقام، انتقام جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در پایان این تجمع بیانیه ای از سوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قرائت شد که به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِّنَ ٱلمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِۖ فَمِنهُم مَّن قَضَیٰ نَحبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت ترور شهید موسوی توسط کفن پوشان در تجمع دانشجویی و مردمی در تهران

محکومیت ترور شهید موسوی توسط کفن پوشان در تجمع دانشجویی و مردمی در تهران