مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 18:352024-01-04سياسي

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس فردا جمعه 15 دیماه اعلام می شود


رییس ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: پاسخ استعلامات و احراز صلاحیت ها روز پنجشنبه به وزارت کشور ابلاغ گردیده و به محض دریافت نظر نهایی، نتایج به همه داوطلبان چه آنهایی که تایید شدند یا نشدند روز جمعه از طریق فرمانداری( ستاد انتخابات شهرستان) به داوطلبان اعلام می گردد .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی آقابراری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج ظهر پنجشنبه اعلام کرد:  25 آبان تا 14 دی را زمان بررسی صلاحیت ها در هیات های نظارت بوده است.

وی افزود: طبق روزشمار انتخابات پاسخ استعلامات و احراز صلاحیت ها روز پنجشنبه 14 دی به وزارت کشور ابلاغ شده و به محض دریافت توسط فرمانداری نتایج به همه داوطلبان چه آنهایی که تایید شدند یا نشدند اعلام می شود.

آقابراری در ادامه گفت: در نهایت زمان اعلام نتایج روز جمعه و شنبه  15 و 16 دی ماه خواهد بود، داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید و یا احراز نشده، به مدت 3 روز از 17 تا 19 دی برای اعتراض فرصت دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کرج تاکید کرد:  براساس جدول زمان بندی، این اعتراضات توسط شورای نگهبان به مدت یک ماه خواهد بود تا 19 بهمن بررسی مجدد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس فردا جمعه 15 دیماه اعلام می شود

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس فردا جمعه 15 دیماه اعلام می شود