مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:302023-12-25سياسي

زمین مازاد شرکت دیزل سنگین آمل به متقاضیان جدید سرمایه گذاری واگذار می شود


فرماندار ویژه شهرستان آمل از برگزاری جلسه مشورتی با مدیران ارشد وزارت دفاع برای بازپس گیری مازاد زمین های بلااستفاده این شرکت دیزل سنگین ایران در این شهرستان که به شهرک صنعتی امامزاده عبدالله نیز متصل شده است خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرماندار ویژه شهرستان آمل از برگزاری جلسه مشورتی با مدیران ارشد وزارت دفاع برای بازپس گیری مازاد زمین های بلااستفاده این شرکت دیزل سنگین ایران در این شهرستان که به شهرک صنعتی امامزاده عبدالله نیز متصل شده است خبر داد.

در این جلسه برای واگذاری این زمین ها به متقاضیان جدید سرمایه گذاری تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، ذات الله زارعی شامگاه 3 دی ماه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، گفت: درهمین راستا و برای عملیاتی شدن واگذاری زمین های مازاد، تا دو هفته آینده کارگروهی تشکیل و این مسئله پیگیری و تعیین تکلیف نهایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به شدت با کمبود زمین درسطح شهرستان برای واگذاری به متقاضیان ایجاد واحدهای جدید تولیدی وصنعتی مواجه هستیم، افزود: خوشبختانه اشتیاق در بین سرمایه گذاران و متقاضیان ایجاد سرمایه گذاری درامر تولید درشهرستان آمل زیاد است و به همین دلیل بسیاری از سرمایه گذاران آملی در شهرهای همجوار اقدام به ساخت واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین مازاد شرکت دیزل سنگین آمل به متقاضیان جدید سرمایه گذاری واگذار می شود

زمین مازاد شرکت دیزل سنگین آمل به متقاضیان جدید سرمایه گذاری واگذار می شود