مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:302023-12-26اقتصادي

فعالیت 40 مرکز شتاب نگاری در استان زنجان


رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی استان زنجان از وجود 40 مرکز شتاب نگاری در استان خبر داد و گفت: بر اساس سیاست های مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی به دلیل ایجاد پراکندگی مناسب در سطح کشور و مراکز عمده جمعیتی و حساس تخصیص های جدید صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسلم کرمی، رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی استان زنجان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران به وجود 40 مرکز شتاب نگاری در استان اشاره و اظهار کرد: بر اساس سیاست های مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی به دلیل ایجاد پراکندگی مناسب در سطح کشور و مراکز عمده جمعیتی و حساس، تخصیص های جدید صورت خواهد گرفت.

رییس اداره مدیریت بحران راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: شبکه شتاب نگاری بیشتر برای اعلان وضعیت اضطراری به مراکز مدیریت و مانیتورینگ، زیرساخت های حیاتی و قطع آنها، برای جلوگیری از هرگونه پیامدهای ناشی از تخریب در آنها است.

وی با بیان اینکه در حوزه ساخت و ساز بخش های متعددی دخیل هستند، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان متولی مهندسان ناظر و طراح و مجری، ادارات راه و شهرسازی به عنوان راهبر و نظارت عالیه و شهرداری ها به عنوان متولیان صدور پروانه و کنترل ساخت وسازها و همچنین شهروندان به عنوان مالکان و سازندگان ساختمان ها که باید تابع نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 مرکز شتاب نگاری در استان زنجان

فعالیت 40 مرکز شتاب نگاری در استان زنجان