مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:252024-01-01اجتماعي

پرداخت بیش از 18 هزار فقره پرونده تسهیلات ازدواج در گلستان


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: در سال جاری تاکنون 18 هزارو 204 فقره پرونده تسهیلات ازدواج در استان گلستان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، آزاده رجبی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران با موضوع گرامیداشت هفته زن اظهارکرد:  از ابتدای سال تاکنون 11 هزار و 279 مورد ازدواج ثبت شده است.

وی ادامه داد: پیگیری تسهیلات ازدواج در حیطه اداره ورزش و جوانان است اما در حوزه امور زنان و خانواده نیز پیگیر پرداخت این تسهیلات هستیم و با پیگیری های انجام شده تاکنون 18 هزارو 204 فقره پرونده تسهیلات ازدواج به زوج و زوجه پرداخت شده است.

رجبی تصریح کرد: با پرداخت این تعداد از پرونده های ارسالی به بانک، حدود 92 درصد از متقاضیان تسهیلات ازدواج، این تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده تاکنون  اختصاص 52 واحد خوابگاه برای دانشجویان متاهل در دانشگاه منابع طبیعی به مرحله نهایی رسیده و ایجاد خوابگاه دانشجویان متاهل در دانشگاه گلستان و دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در حال پیگیری است.

وی در حوزه تسهیل گری ازدواج با راه اندازی مراکز ازدواج ادامه داد: در گذشته بزرگان و واسطه هایی برای آشنایی زوجین و خانواده های آنها در راستای ازدواج جوانان وجود داشت که مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 18 هزار فقره پرونده تسهیلات ازدواج در گلستان

پرداخت بیش از 18 هزار فقره پرونده تسهیلات ازدواج در گلستان