مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:452023-12-30بين الملل

رسانه های غربی با خودشان چند چند هستند؟!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز 24 آبان ضمن یک گزارش آمیخته با فضاسازی مدعی شد، ایران، چون هیچ اطلاعی از عملیات طوفان الاقصی نداشته، - ضد و نقیض گویی رسانه های غربی درباره نقش ایران در عملیات طوفان الاقصی همچنان ادامه دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز 24 آبان ضمن یک گزارش آمیخته با فضاسازی مدعی شد، ایران، چون هیچ اطلاعی از عملیات طوفان الاقصی نداشته، هیچ حمایتی از حماس در جنگ فعلی نخواهد کرد.

اما حالا روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در فضاسازی دیگر ادعا می کند، حمایت ایران از عملیات طوفان الاقصی، موجب شده توافق با آمریکا بر سر برنامه هسته ای و لغو تحریم ها متوقف شود.

برخی روزنامه های شبه اصلاح طلب با استقبال از فضاسازی مذکور، به نقل از وال استریت ژورنال نوشتند: با وجود آنکه برگزاری مذاکرات بیشتر میان ایران و آمریکا در نیمه اکتبر در عمان برنامه ریزی شده بود، اما واشنگتن پس از حمله 7 اکتبر حماس علیه اسراییل و حمایت ایران از این عملیات، مذاکرات را لغو کرد.

نیرو های نیابتی تهران از زمان شروع درگیری خونین بین اسراییل و حماس در 7 اکتبر، بار ها به نیرو های آمریکایی در خاورمیانه حمله کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های غربی با خودشان چند چند هستند؟!

رسانه های غربی با خودشان چند چند هستند؟!