مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 07:002023-12-27سياسي

یوم الله 9دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است


معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری شهرستان بندرعباس در جلسه بزرگداشت یوم الله نه دی گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است و تجمع با شکوه این روز با حضور و سخنرانی سردار رمضان شریف برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حمزه زرنگاری معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت فرمانداری بندرعباس امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم الله نهم دی اظهار کرد:  9 دی ماه روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است.

وی با اشاره به اینکه مردم در 9 دی نشان دادند که تا پای جان در رکاب ولایت فقیه می مانند مطرح کرد: همه آحاد مردم با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی یوم الله نه دی  و دهه بصیرت مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرعباس خطاب به مسئولان ادارات با تاکید بر اینکه آیین 9 دی باید با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود، گفت: یوم الله  9دی در تاریخ ایران ماندگار است وباید همچنان ماندگار باقی بماند.

 حجت الاسلام زرنگاری ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه و فهیم شهرستان بندرعباس برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 9 دی افزود: بر همین اساس روز شنبه  9 دی ماه از ساعت 9 صبح مراسمی با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اجرای سرود 200 نفری دانش آموزان  د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 9دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است

یوم الله 9دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است