مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:212024-01-15بين الملل

خبرگزاری روسی: روسیه و ایران یک توافقنامه بزرگ بین دولتی امضا می کنند


وزارت دفاع روسیه، امروز، دوشنبه، 15 ژانویه، به دنبال مکالمه تلفنی صورت گرفته بین سرگیی شویگو، وزیر دفاع با همتای ایرانی خود محمد آشتیانی، اعلام کرد که مسکو و تهران به زودی یک توافق نامه بزرگ بین دولتی را امضا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به دنبال مذاکرات تلفنی امروز وزیر دفاع روسیه با همتای ایرانی خود و همچنین مکالمه تلفنی وزرای امور خارجه دو کشور، اعلام شد که مسکو و تهران در حال آماده سازی مقدمات امضای یک توافقنامه بزرگ بین دولتی هستند.

تسنیم به نقل از خبرگزاری نووستی نوشت: وزارت دفاع روسیه، امروز، دوشنبه، 15 ژانویه، به دنبال مکالمه تلفنی صورت گرفته بین سرگیی شویگو، وزیر دفاع با همتای ایرانی خود محمد آشتیانی، اعلام کرد که مسکو و تهران به زودی یک توافق نامه بزرگ بین دولتی را امضا می کنند.

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع، طرفین بر پایبندی به اصول اساسی روابط روسیه و ایران، از جمله احترام بی قید و شرط به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر تأکید کردند و این مسئله در توافقنامه بزرگ بین دولتی بین فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران که در حال آماده سازی است، مورد تأیید قرار می گیرد.

ظهر امروز گزارش شده بود که وزیر دفاع روسیه مکالمه تلفنی با همتای ایرانی خود داشت و این مذاکرات گام دیگری در تقویت روابط استراتژیک بین دو کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری روسی: روسیه و ایران یک توافقنامه بزرگ بین دولتی امضا می کنند

خبرگزاری روسی: روسیه و ایران یک توافقنامه بزرگ بین دولتی امضا می کنند