مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 07:502024-01-10اجتماعي

هشدار نارنجی برای کرمانشاه؛ آسمان این بار زمستانی می بارد


کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه، از ورود بهترین سامانه بارشی دی ماه امسال به استان خبر داد.

- شهناز حق پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ورود سامانه ناپایدار به جو استان و صدور هشدار سطح نارنجی خبر داد و اظهار کرد: این سامانه قدری حال و هوای زمستانه را تداعی خواهد کرد.

وی در توصیف این سامانه بارش زا، گفت: سامانه ای ناپایدار از بامداد امروز (چهارشنبه) تا دوشنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر گرفته که به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان می شود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بارش امروز در نیمه شمالی (به ویژه اورامانات؛ شهرستان های پاوه، روانسر، جوانرود و تازه آباد) از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود؛ علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها، در نقاط سردسیر نیز بتدریج به شکل برف مشاهده می شود.

وی آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها، کاهش میدان دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای را در قالب اثرات مخاطرات آمیز این سامانه عنوان کرد و شهروندان را به احتیاط در رانندگی، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی و ترددهای غیرضرور، آمادگی راهداری جهت برف روبی در گردنه ها و نقاط سردسیر، انتقال ماشین آلات کشاورزی به نقاط مسقف و هشدار به موقع از طریق رسانه های محلی توصیه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی برای کرمانشاه؛ آسمان این بار زمستانی می بارد

هشدار نارنجی برای کرمانشاه؛ آسمان این بار زمستانی می بارد