مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 08:002024-01-14سياسي

ایجاد نشاط و امیدآفرینی، مهمترین اولویت رسانه ها در گام دوم انقلاب است


مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: پر واضح است که امیدآفرینی و ایجاد فضای نشاط آفرین در جامعه مهمترین اولویت رسانه ها در گام دوم انقلاب است و اصحاب رسانه می توانند با به کارگیری و پای کارآوردن ظرفیت ها نقش موثری در راستای .

- محمد کشاورز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 21 دی ماه سالروز شهادت خبرنگار شهید جاویدالاثر غلامرضا رهبر و نیز سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه، یادآور نقش انقلابی، راهبردی و معنادار رسانه ها و اهالی آن در پیشبرد و معرفی شایسته انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان است.

این همان رسالت یک رسانه انقلابی است که از روحیه بسیجی نشأت گرفته و به زیبایی این روز به نام روز بسیج رسانه نامگذاری شده است.

وی افزود: بی شک خبرنگاران در دوران فعلی که همراه با تهاجم رسانه ای و جنگ ترکیبی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و سعی می کنند با وارونه جلوه دادن حقایق، ملت را از نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا کنند، نقش مهمی دارند و باید با تاسی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در جهاد تبیین نقش و رسالت خود را مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری ایفا کنند.

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: پر واضح است که امیدآفرینی و ایجاد فضای نشاط آفرین در جامعه مهمترین اولوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد نشاط و امیدآفرینی، مهمترین اولویت رسانه ها در گام دوم انقلاب است

ایجاد نشاط و امیدآفرینی، مهمترین اولویت رسانه ها در گام دوم انقلاب است