مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:352024-01-09اقتصادي

پاکسازی بلوارهای ساحلی اهواز از قلیانی ها تا شب عید


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه روند جمع آوری عرضه کنندگان قلیان ادامه داده می شود، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا شب عید شرایط خوبی در بلوارهای ساحلی ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه روند جمع آوری عرضه کنندگان قلیان ادامه داده می شود، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا شب عید شرایط خوبی در بلوارهای ساحلی ایجاد خواهد شد.

علی شمسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت عرضه قلیان در پارک های اهواز اظهار کرد: جمع آوری عرضه کنندگان قلیان در اهواز آغاز شده و این کار در حال انجام است.

با این حال هر چند کار جمع آوری در حال انجام است اما این گونه نیست که کاملا جمع شده باشند.

وی افزود: تاکنون تنها 20 تا 30 درصد عرضه کنندگان قلیان جمع آوری شده اند اما تعداد قلیان های جمع آوری شده از این افراد بسیار زیاد است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با توجه به درآمد بسیار بالا، عرضه کنندگان قلیان پس از ضبط وسایل مجددا وسایل مورد نیاز برای این کار را خریداری و نسبت به عرضه قلیان در پارک ها اقدام می کنند.

وی عنوان کرد: پارک جای عرضه قلیان نیست و روند جمع آوری عرضه کنندگان قلیان ادامه داده می شود تا این معضلی که برای مردم در پارک ها ایجاد شده است، کامل رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی بلوارهای ساحلی اهواز از قلیانی ها تا شب عید

پاکسازی بلوارهای ساحلی اهواز از قلیانی ها تا شب عید