مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:552023-12-26اقتصادي

کنترل بازار لاستیک با کاهش عرضه تایر به خودروسازان


سخنگوی انجمن تایر با بیان اینکه با تامین ارز صنعت تایر، تولید و عرضه لاستیک خودرو افزایش یافته است، گفت: در راستای کم کردن التهابات ناشی از کمبود عرضه تایر، - مصطفی تنها در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تولید و عرضه لاستیک خودرو اظهار داشت: از نیمه آبان امسال در راستای کم کردن التهابات ناشی از کمبود عرضه تایر، بخشی از عرضه به خودروسازان را کاهش داده ایم و بخش اعظم تولیدات لاستیک خودرو روانه بازار می شود.

  سخنگوی انجمن تایر بیان داشت: با این اقدام بازار تایر خودرو از التهاب خارج شده است، البته فعلا مشکل لاستیک پراید در بازار به طور کامل حل نشده لذا تایرسازان در یک ماه اخیر تولید لاستیک پراید را به طور قابل توجهی افزایش داده اند که با عرضه و توزیع این لاستیک ها در بازار مشکل این بخش نیز حل می شود.

  تنها افزود: با افزایش تولید و عرضه، قیمت لاستیک پراید در بازار کاهش داشته اما باز هم می توان عرضه را افزایش و قیمت ها را بیشتر کاهش داد.

  وی بیان داشت: از اواخر سال 1401 ارز تخصیصی کارخانجات تایرسازی تامین نشد و به صورت قطره چکانی در موارد محدودی ارز برای خرید مواد اولیه کارخانجات تایرسازی تامین شد، لذا مشکلات ناشی از کمبود ارز در نیمه اول سال جاری و بخصوص 5 ماهه ابتدای امسال موجب کاهش تولید و عرضه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل بازار لاستیک با کاهش عرضه تایر به خودروسازان

کنترل بازار لاستیک با کاهش عرضه تایر به خودروسازان