مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 00:452024-01-10اقتصادي

واکنش مدعی العموم به سنگ اندازی برخی افراد در مسیر سرمایه گذاری و تولید


دادستان مرکز مازندران به سنگ اندازی برخی افراد در مسیر سرمایه گذاری و تولید واکنش نشان داد و گفت: گیر افتادن در فرآیندهای اداری و طولانی شدن چرخه اخذ مجوزهای قانونی نه تنها کمک به رونق تولید نمی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان مازندران، دادستان مرکز مازندران در راستای حمایت قضایی از تولید، رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، از واحد پرورش و تولید 105 هزار قطعه ای مرغ گوشتی عبدلده منطقه چمستان شهرستان نور بازدید کرد .

محمد کریمی دادستان مرکز مازندران در حاشیه این بازدید با تاکید بر لزوم حمایت از تولید، خواستار توسعه و تقویت ظرفیت تولید بویژه تولید مرغ گوشتی به عنوان کالای اساسی پروتیینی مورد نیاز و استفاده مردم شد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش بازرسی های دوره ای توسط واحدهای گشتی و نظارتی دستگاه های مسوول و ذیربط، افزود: نظارت بر تولید و مصرف نهاده های دام و طیور توسط گشت های نظارتی در واحدهای تولیدی فراوردهای گوشتی و پروتیینی باید به طور مستمر باشد تا محصولات پروتیینی سالم به دست مصرف کنندگان برسد.

دبیر ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان با اعلام اینکه در رسیدگی های قضایی تلاش ما بر حمایت از  تولید است، تصریح کرد: سعی کرده ایم با ورود به چالش های پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی قبل از آنکه پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدعی العموم به سنگ اندازی برخی افراد در مسیر سرمایه گذاری و تولید

واکنش مدعی العموم به سنگ اندازی برخی افراد در مسیر سرمایه گذاری و تولید