مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:502024-01-03بين الملل

پیام های خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از دریای مدیترانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خروج ناو هواپیمابر آمریکایی «جرالد فورد» از دریای مدیترانه و بازگشت آن به آمریکا، خبری بود که تحلیل های زیادی درباره آن وجود دارد و در ابعاد مختلف به آن پرداخته می شود.

- خروج ناو هواپیمابر جرالد فورد آمریکا از دریای مدیترانه در شرایطی که رژیم صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت رو آورده، علامت سوال هایی درباره این اقدام واشنگتن را ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خروج ناو هواپیمابر آمریکایی جرالد فورد از دریای مدیترانه و بازگشت آن به آمریکا، خبری بود که تحلیل های زیادی درباره آن وجود دارد و در ابعاد مختلف به آن پرداخته می شود.

اما مواردی نیز درباره این خبر وجود دارد که نادیده گرفته شده و شاید نیاز باشد در سایه واقعیت های کنونی و وضعیت جنگی که منطقه در آن قرار دارد، با دید گسترده تری به این مسئله بپردازیم.

تحلیل هایی که در رابطه با خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای مدیترانه مطرح شده دو جهت داشته است: -گروه اول، تحلیل های مغرضانه و تبلیغاتی است که طبق معمول از جانب دشمنان مقاومت مطرح می شود؛ به این صورت که در این تحلیل ها تلاش بر آن بود که وانمود شود عقب نشینی جرالد فورد از دریای مدیترانه به معنای اطمینان آمریکا از عدم گسترش جنگ غزه است و آمریکا دیگر نیازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از دریای مدیترانه

پیام های خروج ناو هواپیمابر آمریکایی از دریای مدیترانه