مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:252024-01-14بين الملل

آلمان با حمایت از اسراییل، «نسل کشی نازی ها را تکرار نکند»


در شرایطی که آلمان پس از جنگ جهانی دوم مدعی تلاش برای دور شدن از «جنایات نازی ها» بوده، حمایت برلین از نسل کشی اسراییل در غزه صدای گزارشگران ویژه سازمان ملل را در آورده است.

-   وی با بیان اینکه آلمان باید از اجرای کنوانسیون سازمان ملل درباره نسل کشی حمایت کند، درباره محکوم شدن اسراییل این جمله را بیان کرد: باشد که فرشتگان بهتر پیروز شوند .

آلمان از دیوان بین المللی دادگستری خواسته که با ورودش به عنوان طرف ثالث در پرونده شکایت آفریقای جنوبی از نسل کشی در غزه موافقت کند تا بتواند از اسراییل دفاع کند.

حمله پلیس آلمان به حامیان فلسطین   گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد حق سلامت تلالنگ موفوکنگ با یادآوری جنایات آلمان نازی نوشت: دولتی که در تاریخ خود بیش از یک نسل کشی انجام داده، دارد سعی می کند تلاش های یک کشور قربانی استعمار و آپارتاید برای حفاظت (از غزه) در برابر یک نسل کشیِ یک قدرت اشغالگر اتمی را تضعیف کند.

آلمان؟ واقعا؟ گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر فرانچسکا آلبانیز هم با اشاره به دوره آپارتاید در آفریقای جنوبی، به تمجید از شکایت این کشور پرداخت و نوشت که کشورهای عربی و غربِ مدعی حقوق بشر، کاری برای نجات فلسطین نکردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان با حمایت از اسراییل، «نسل کشی نازی ها را تکرار نکند»

آلمان با حمایت از اسراییل، «نسل کشی نازی ها را تکرار نکند»