مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:002024-01-02سياسي

روایت بدون روتوش باهنر درباره تقطیع سخنانش درخصوص رهبری


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سخنانم درباره بیت و آقا تقطیع شد، گفت: نزدیک انتخابات خبرگان چنین موضوعی را مطرح کرده اند؛ اگر از این اقدام قصد و غرضی داشته اند خداوند همه ما را ببخشد و اگر هم از روی بی توجهی این کار را انجام داده اند باید قصور را جبران کنند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - محمدرضا باهنر در گفت وگو با ایرنا، درباره موضع گیری خود درباره صحبت هایش در ارتباط با بیت رهبری و رهبر معظم انقلاب گفت: این مصاحبه مربوط به سه ـ چهار ماه قبل است.

گفتگویی انجام دادم با نشریه ای تحت عنوان گفت وگوی اجتماعی که در آنجا به صورت مفصل صحبت و در آن نشریه درج و دو سه ماه قبل هم منتشر شده بود.

وی افزود: برخی از سایت ها این مصاحبه را تقطیع و جمله ای را بزرگ و پررنگ کرده بودند که طبیعی است این جمله بدون توضیحات قبلی و بعدی، قدری مساله دار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روایت دقیق از موضع گیری اخیر خود مطرح کرد و گفت: اصل صحبت به این شکل بود که من خیلی وقت قبل، خدمت یکی از مقامات بزرگ رسیده بودم و با وی صحبت کردم.

صحبت اینگونه آغاز شد؛ خداوند سایه مقام معظم رهبری را بر سر ما مستدام بدارد و خودشان بتوانند انقلاب را تحویل آقا امام زمان (عج الله) بدهند و عمر پربرکتشان طولانی تر و پربرکت تر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بدون روتوش باهنر درباره تقطیع سخنانش درخصوص رهبری

روایت بدون روتوش باهنر درباره تقطیع سخنانش درخصوص رهبری