مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:502023-12-27سياسي

از بازداشت های غیر ضروری جلوگیری شود


بدون تردید با اتخاذ تدابیر لازم می توان از اعزام به زندان بسیاری از متهمان جلوگیری کرد؛ لذا تاکید می شود از صدور قرارهای منتهی به بازداشت غیرضرور پرهیز شود.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: بدون تردید با اتخاذ تدابیر لازم می توان از اعزام به زندان بسیاری از متهمان جلوگیری کرد؛ لذا تاکید می شود از صدور قرارهای منتهی به بازداشت غیرضرور پرهیز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در نهمین نشست ستاد ساماندهی زندانیان و جمعیت کیفری که در ندامتگاه اوین به صورت ویدئوکنفرانس با زندان های استان تهران برگزار شد، ضمن گرامی داشت حماسه نهم دی ماه، رسیدگی به امور زندانیان را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که مستمرا باید با برنامه ریزی و هماهنگی بین بخشی نسبت به آن دغدغه داشت.

بررسی وضعیت زندانیان و تعیین تکلیف آن ها باید به روز و بدون تاخیر صورت گیرد رییس کل دادگستری استان تهران در همین زمینه با تاکید بر اینکه بررسی وضعیت زندانیان و تعیین تکلیف آن ها باید به روز و بدون تاخیر صورت گیرد، اظهار کرد: از لحظه ای که فرد زندانی به زندان معرفی می شود، باید مستمرا روند اجرای حکم آن ها و قراری که برای آن ها صادر شده تحت نظارت مستقیم قرار گیرد؛ چرا که اگر در این زمینه اهمال یا تاخیری صورت گیرد، نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازداشت های غیر ضروری جلوگیری شود

از بازداشت های غیر ضروری جلوگیری شود