مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:252023-12-24سياسي

خلأ وجود «روایتگر» در اماکن تاریخی و مذهبی حس می شود


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به خلأ وجود «روایتگر» در اماکن تاریخی و مذهبی گفت: لازم است به بحث تربیت روایتگر پرداخته و فارغ از متون و کتب تاریخی، - تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به خلأ وجود روایتگر در اماکن تاریخی و مذهبی گفت: لازم است به بحث تربیت روایتگر پرداخته و فارغ از متون و کتب تاریخی، راوی به روایت اثرگذار اتفاقات تاریخی پرداخته تا بهتر بر دل و جان مخاطب نقش بندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر -تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)- در اولین نشست تاریخ پژوهان ری که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت ری و ویژگی های منحصر به فردی که این منطقه داشته است، اظهار کرد: ضروری است هر چه سریع تر مسائل و مشکلات ری احصاء و در رابطه با آن تصمیم گیری و به حل آن ها کمک کرد و اجازه ندهیم که میراث تاریخی ری بیش از این دستخوش حوادث شده و از بین برود.

وی تصریح کرد: در این برهه زمانی باید در دو موضوع پژوهش های بنیادی و پژوهش های کاربردی دست به دست هم داده و کارهای فاخری را تولید و در اختیار عموم مردم و به ویژه تاریخ پژوهان قرار دهیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) ضمن تأکید بر لزوم توسعه پژوهش های بنیادی تصریح کرد: در بخش پژوهش های بنیادی در طول تاریخ حوادث و تحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلأ وجود «روایتگر» در اماکن تاریخی و مذهبی حس می شود

خلأ وجود «روایتگر» در اماکن تاریخی و مذهبی حس می شود