مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:452023-12-24سياسي

مدارس وابسته به حوزه در دستور کار قرار گرفت


به گفته مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، استخدام اخیر 3000 طلبه زن و مرد به عنوان معلم، در شرایط برابر با سایر شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و بدون قائل شدن هیچگونه امتیاز خاص برای این طلاب .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین حمید نیکزاد در پاسخ به سوال مبنی بر دیدار اخیر وزیر آموزش و پرورش با آیت الله نوری همدانی و تاکید وزیر بر لزوم حضور نیروهای جهادی و طلاب در مدارس و اعلام خبر جذب 3000 طلبه به عنوان معلم در مدارس از طریق آزمون استخدامی اخیر وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: آنچه در رسانه ها آمده با واقعیت و آنچه وزیر آموزش و پرورش در دیدار آیت الله العظمی نوری همدانی بیان کردند، متفاوت است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: وزیر در گزارش خود بیان کردند که در آزمون های استخدامی اخیر 70 هزار نفر جذب شده اند که بعد از پذیرش متوجه شدیم 3000 نفر از این افراد، طلبه آشنا به تعلیم و تربیت بوده اند.

جذب 3000 طلبه به عنوان معلم در شرایط برابر با سایرین و بدون هیچگونه امتیاز خاص دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، تاکید کرد: لذا برای ما مایه مسرت است که طلاب جوان نیز دغدغه آموزش و پرورش دارند و در آزمون های رسمی در شرایط برابر و بدون هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس وابسته به حوزه در دستور کار قرار گرفت

مدارس وابسته به حوزه در دستور کار قرار گرفت