مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:002024-01-03سياسي

بازدید فرماندار تبریز از سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی


فرماندار شهرستان تبریز با حضور در سازمان جهاددانشگاهی با رییس و معاونین سازمان دیدار و گفت وگو کرده و سپس از برخی بخش های سازمان از جمله خبرگزاری ایسنا و مرکز درمان ناباروری بازدید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز با حضور در سازمان جهاددانشگاهی با رییس و معاونین سازمان دیدار و گفت وگو کرده و سپس از برخی بخش های سازمان از جمله خبرگزاری ایسنا و مرکز درمان ناباروری بازدید کرد.

یونس فاتح در این بازدید با بیان اینکه جهاددانشگاهی یکی از نهادهای برآمده از متن انقلاب اسلامی است، گفت: حضورم در جهاددانشگاهی عرض خسته نباشید و خدا قوت به جهادگران دانشگاهی بود.

وی با اشاره به فعالیت های علمی، پژوهشی و فرهنگی این نهاد، تاکید کرد: جهاددانشگاهی از جمله سازمانهای برآمده از انقلاب و تاثیرگذار است.

فاتح همچنین به فعالیت خبرگزاری ایسنا در آذربایجان شرقی اشاره کرد، گفت: این خبرگزاری با اتکا به نیروهای دانشگاهی و جهادی توانسته است فعالیت قابل قبولی در عرصه رسانه از خود نشان دهد.

وی همچنین به اشاره به فرارسیدن سالروز درگذشت زنده یاد کاظمی آشتیانی گفت: دکتر کاظمی آشتیانی را الگوی زندگی ما بوده و امثال زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی مرتبه علمی کشور را در مجامع بین المللی ارتقا بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرماندار تبریز از سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی

بازدید فرماندار تبریز از سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی