مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:052023-12-28اقتصادي

مسئولان بیمه پاسخگوی پرداخت نشدن غرامت سال گذشته کشاورزان باشند


رییس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به عدم پرداخت بخش قابل توجهی از غرامت کشاورزان استان در سال زراعی گذشته، گفت: مسئولان بیمه بگویند که چرا غرامت سال گذشته کشاورزان پرداخت نمی شود؟.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اتاق اصناف کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به عدم پرداخت بخش قابل توجهی از غرامت کشاورزان استان در سال زراعی گذشته، گفت: مسئولان بیمه بگویند که چرا غرامت سال گذشته کشاورزان پرداخت نمی شود؟.

هادی فرجی آزاد پنجشنبه، هفتم دی ماه در جمع خبرنگاران، در تشریح وضعیت بیمه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: سال آبی گذشته(1402-1401) تنها 260 هزار هکتار از سطح اراضی استان بیمه شده بودند که آن هم با کمک و جدیت سازمان جهادکشاورزی استان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای طرح جهش تولید بود که این ستاد از نظر مالی، حمایت بزرگی از جامعه کشاورزان داشت.

وی با بیان این که 11 هزار هکتار از باغات استان نیز در این سال بیمه بودند، افزود: طی سال آبی گذشته به میزان 170 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی وارد شد و تا به امروز تنها 56 میلیارد تومان آن پرداخت شده که 37 میلیارد تومان آن نقدی و 19 میلیارد تومان باقی نیز به صورت تهاتر بوده است که ما نسبت به این تهاتر اعتراض داریم و معتقد هستیم که خسارت کشاورزان باید به صورت نقدی پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان بیمه پاسخگوی پرداخت نشدن غرامت سال گذشته کشاورزان باشند

مسئولان بیمه پاسخگوی پرداخت نشدن غرامت سال گذشته کشاورزان باشند