مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:352024-01-14بين الملل

بازداشت معلم اسراییلی به دلیل انتقاد از کشتار فلسطینیان در غزه


یک معلم در سرزمین های اشغالی به دلیل انتقاد از ارتش رژیم صهیونیستی و ابراز تاسف نسبت به شمار بالای تلفات در نوار غزه بازداشت و در سلول انفرادی زندانی شد.

- یک معلم در سرزمین های اشغالی به دلیل انتقاد از ارتش رژیم صهیونیستی و ابراز تاسف نسبت به شمار بالای تلفات در نوار غزه بازداشت و در سلول انفرادی زندانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میر باروشین، معلم درس تاریخ و مدنی در سرزمین های اشغالی در ماه نوامبر در حالی که در منزلش به سر می برد به دلیل انتشار پست هایی در شبکه اجتماعی فیسبوک در رابطه با کشته شدن غیرنظامیان در نوار غزه و انتقاد از ارتش رژیم صهیونیستی و هشدار نسبت به درگیری های انتقام جویانه، بازداشت شد.

این معلم میانسال اسراییلی در همان روزهای ابتدایی آغاز حملات سهمگین رژیم صهیونیستی علیه غزه به بهانه مقابله با حماس که تاکنون به کشته شدن بیش از 23 هزار فلسطینی منجر شده است تصاویری را از اعضای یک خانواده در غزه منتشر کرد که همگی در اثر حمله هوایی جان خود را از دست داده بودند.

وی همچنین این کشتار را جنون خوانده و از مخاطبان خود خواسته بود تا برای توقف فوری آن کاری انجام دهند.

به نوشته روزنامه گاردین، او می دانست که نظراتش در مورد ارتش اسراییل بحث برانگیز است و 10 روز پس از انتشار این پست از شغل معلمی خود اخراج و یک ماه بعد بازداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت معلم اسراییلی به دلیل انتقاد از کشتار فلسطینیان در غزه

بازداشت معلم اسراییلی به دلیل انتقاد از کشتار فلسطینیان در غزه