مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:162024-01-05سياسي

آل هاشم: دشمنان عامل زوال و شکست های راهبردی خود را حاج قاسم می دانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز  اظهار کرد: از سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی بگویم؛  عملیات تروریستی در گلزار شهدا کرمان انجام گرفت و منجر به شهادت 80 و اندی و مجروح شدن چند صد نفر شد؛ این یک عملیات از پیش طراحی شده است که چنین جنایتی دل همه را به درد آورد و خانواده های زیادی را عزادار کرد.

  وی ادامه داد: این اقدامات انتقام از ملتی است که ایستادگی آنها دشمن را ترسانده و  فرصت بیداری و سلحشوری را ساخته است؛  جنایت کرمان انتقام از ملت بزرگی است که سردار سلیمانی آنها را ملت شهادت و امام حسین(ع) نامیده است.

   امام جمعه تبریز گفت: می بینبد فلسطین و نواز غزه را؟ این روحیه نشات گرفته از فرهنگ مقاومت به ارث مانده از  حاج قاسم سلیمانی است؛ عامران و طراحان این جنایات هزینه بسیار سنگینی برای عملیات تروریستی گلزار شهدا پرداخت خواهند کرد.

  وی با تاکید بر اینکه همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند قطعا شکست دشمن ترمیم نخواهد شد و سیلی مردم ایران به دشمن یک سیلی محکم خواهد بود، افزود: برای دستگاه های امنیتی ایران آرامش مردم بسیار مهم است و قطعا پاسخ سختی به جنایات اخیر داده خواهد شد از این رو ما مردم تبریز این جنایات ها را محکو م کرده و از دستگاه های مرتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: دشمنان عامل زوال و شکست های راهبردی خود را حاج قاسم می دانند

آل هاشم: دشمنان عامل زوال و شکست های راهبردی خود را حاج قاسم می دانند