مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:052023-12-26سياسي

محکومیت شهادت سردار موسوی توسط مردم و مسئولان سمنانی


جمعی از مردم و مسئولان استان سمنان شهادت سردار سیدرضی موسوی از فرزندان استان سمنان و از مستشاران رسمی جمهوری اسلامی در سوریه را محکوم کردند.

- جمعی از مردم و مسئولان استان سمنان در تجمعی خودجوش در ساعات پایانی دیشب در معراج الشهدای سمنان، این جنایت صهیونیست ها را محکوم کردند.

در این تجمع که با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه قائم استان سمنان و جمعی از مسوولان و مردم استان سمنان برگزار شد با اعلام انزجار از اقدام ددمنشانه رژیم غاصب اسراییل در به شهادت رساندن فرمانده سرافراز جبهه مقاومت و فرزند سرافراز استان سمنان سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی چاشمی، بر تداوم راه این شهید والامقام تاکید کردند.

در حاشیه این برنامه سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان و سردار شوقانی، فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان ضمن محکوم کردن جنایت اشغالگران قدس، این جنایت را نشانه ترس صهیونیست ها از مقاومت و شکست در میدان ارزیابی کردند.

سردار شهید سیدرضی موسوی از فرماندهان سپاه و متولد چاشم از توابع بخش شهمیرزاد در شمال استان سمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- چهارم دی ماه 1402- در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت شهادت سردار موسوی توسط مردم و مسئولان سمنانی

محکومیت شهادت سردار موسوی توسط مردم و مسئولان سمنانی